Skip to main content
  • Eng
  • မြန်မာ
  • Search
  • ပင်မစာမျက်နှာ
  • အာမခံအမျိုးအစားများ
    • တစ်သက်တာရွေးချယ်အသက်အာမခံ
    • ကျန်းမာရေး အလုံးစုံအာမခံ
    • AIA CRITICAL ILLNESS CARE
    • AIA Cancer Care
    • ပညာရေးအသက်အာမခံ
    • ကျန်းမာရေးအာမခံ
    • နှစ်တို ငွေပင်ငွေရင်း အသက်အာမခံ
    • အဖွဲ့လိုက်အာမခံ
  • ခံစားခွင့်များနှင့် ဝန်ဆောင်မှုများ
    • Member Propositions
    • AIA ကျန်းမာရေးအထူးစောင့်ရှောက်မှု (Powered by Teladoc HEALTH)
    • ငွေသားမလိုဝန်ဆောင်မှု
    • AIA Regional Health Passport
  • AIA RUBY Membership
  • ဘ၀ရေးရာ ကိစ္စရပ်များ
    • ကျန်းမာရေး
  • AIA အကြောင်း
    • မီဒီယာစင်တာ
    • အလုပ်အကိုင်များ
    • AIA Pioneer Agents
    • AIA ONE BILLION
    • AIA x Tottenham Hotspur Partnership
    • AIA MDRTs
  • အကူအညီ
    • ဆက်သွယ်ရန်စာမျက်နှာ
    • ကျွန်ပ်တို့၏လိပ်စာ
AIA
  • အာမခံအမျိုးအစားများ

    အာမခံအမျိုးအစားများ

    ညာဖက်ရှိ အမျိုးအစားများအနက်မှ တစ်ခုကို ရွေးချယ်ပါ (သို့မဟုတ်) လူကြီးမင်း၏ လိုအပ်ချက်များနှင့် ကိုက်ညီမည့် အကြံပြုချက်တစ်ခု ရယူရန် ဤနေရာကို နှိပ်ပါ။

    လူကြီးမင်းကို ကျွန်ုပ်တို့မှ ကူညီပါရစေ
    • တစ်သက်တာရွေးချယ်အသက်အာမခံ

      တစ်သက်တာအကာအကွယ်နှင့် ငွေလည်းစုဆောင်းနိုင်မည့် လိုအပ်သလို ပြောင်းလဲနိုင်သည့် အာမခံ

    • ကျန်းမာရေး အလုံးစုံအာမခံ

      ဆေးကုသမှုဆိုင်ရာ အလုံးစုံအကာအကွယ်

    • AIA CRITICAL ILLNESS CARE

      ကင်ဆာအပါအဝင် ပြင်းထန်ရောဂါ ၃၉ မျိူးအတွက် ငွေကြေးအကာအကွယ်

    • AIA Cancer Care

      ကင်ဆာရောဂါရဲ့သက်ရောက်မှုကို လျှော့ချရန် အာမခံအကာအကွယ်

    • ပညာရေးအသက်အာမခံ

      သင့်သားသမီးများ၏ပညာသင်ယူရေးကိုအကာအကွယ်ပေးသောချွေတာစုဆောင်းအာမခံ

    • ကျန်းမာရေးအာမခံ

      သင်၏ကျန်းမာရေးစောင့်ရှောက်မှုစရိတ်ကို ကိုယ်စားကျခံပေးမည့် အာမခံ

    • နှစ်တို ငွေပင်ငွေရင်း အသက်အာမခံ

      ငွေစုဆောင်းရင်း အာမခံအကာအကွယ်ရရှိနိုင်သည့် အမျိုးအစား

    • အဖွဲ့လိုက်အာမခံ

      သင့်ရဲ့အကြီးမားဆုံးစွမ်းအားအရင်းအမြစ်ဖြစ်တဲ့ ဝန်ထမ်းများအတွက် ပြည့်စုံသောအာမခံအကာအကွယ်

  • ခံစားခွင့်များနှင့် ဝန်ဆောင်မှုများ

    ခံစားခွင့်များနှင့် ဝန်ဆောင်မှုများ

    AIA Exclusive ခံစားခွင့်များနှင့် ဝန်ဆောင်မှုများကို ရယူလိုက်ပါ

    ကြည့်ရှုရန်
    • Member Propositions

    • AIA ကျန်းမာရေးအထူးစောင့်ရှောက်မှု (Powered by Teladoc HEALTH)

    • ငွေသားမလိုဝန်ဆောင်မှု

    • AIA Regional Health Passport

  • AIA RUBY Membership

    AIA RUBY Membership

    VIP membership with exclusive services and benefits for Members

    See more
  • ဘ၀ရေးရာ ကိစ္စရပ်များ

    ဘ၀ရေးရာ ကိစ္စရပ်များ

    နောက်ဆုံးပေါ် ကျန်းမာရေးနှင့် ဘဏ္ဍာရေးဆိုင်ရာ အကြောင်းအရာများအတွက် လမ်းညွှန်ချက်နှင့် အကြံပြုချက်များ

    ဘ၀ရေးရာကိစ္စရပ်များကို ကြည့်ရှုရန်
    • ကျန်းမာရေး

      ပြည့်စုံကျန်းမာသော ဘဝနေထိုင်မှုကို ယနေ့မှ စတင်လိုက်ပါ

  • AIA အကြောင်း

    AIA အကြောင်း

    AIA သည် ရာစုနှစ်တစ်ခုတိုင်အောင် အာရှနှင့်ပစိဖိတ်ဒေသအတွင်းရှိ လူသန်းပေါင်းများစွာ၏ အမြဲမပြတ် ပြောင်းလဲလျက်ရှိသော လိုအပ်ချက်များအတွက် ဝန်ဆောင်ပေးခဲ့ပါသည်။

    ပိုမိုဖတ်ရှုရန်
    • မီဒီယာစင်တာ

      AIA နှင့်ပတ်သတ်သည့် သတင်းအချက်အလက်များ

    • အလုပ်အကိုင်များ

      AIA တွင် အလုပ်အကိုင်ရရှိမည့် အခွင့်အလမ်းများကို ရှာဖွေရန်

    • AIA Pioneer Agents

    • AIA ONE BILLION

    • AIA x Tottenham Hotspur Partnership

    • AIA MDRTs

      Presenting our top agents

  • အကူအညီ

    အကူအညီ

    သင့်၏မေးမြန်းစုံစမ်းခြင်းအားလုံးအတွက်ဖြေကြားပေးရန် ကျွန်ပ်တို့၏ဧည့်ဝန်ဆောင်မှုဌာနကအစဉ်ကြိုးပမ်းလျှက် ရှိပါသည်။

    အေအိုင်အေထံ ဆက်သွယ်ပါ
    • ဆက်သွယ်ရန်စာမျက်နှာ

      လူကြီးမင်းသိလိုသည့်အဖြေကို မေးနေကျအမေးအဖြေကဏ္ဍတွင် ရှာမတွေ့လျှင် ကျွန်ုပ်တို့ထံ ချက်ချင်းဆက်သွယ်လိုက်ပါ။

    • ကျွန်ပ်တို့၏လိပ်စာ

      ကျွန်ုပ်တို့နှင့် ကျွန်ုပ်တို့၏ မိတ်ဖက်ကျန်းမာရေးဝန်ဆောင်မှုပေးသူများအား ဂူဂဲလ်မြေပုံတွင် ရှာဖွေရန်။

  • Language Select
    • Eng
    • မြန်မာ
  • Search
  • ကျွန်ုပ်တို့ထံ ဆက်သွယ်ရန်
    • အီးမေးလ်ပို့ရန်

ခံစားခွင့်များနှင့် ဝန်ဆောင်မှုများ
ရှေ့သို့
Back to Top
  • {{title}}

    {{label}}
  • Accident Pro Prime

    AIA REGIONAL HEALTH PASSPORT အကြောင်း

    Regional Health Passport ဆိုသည်မှာ ကျန်းမာရေးစောင့်ရှောက်မှုနဲ့ပတ်သက်ပြီး အချက်အချာကျသော နိုင်ငံများရှိ ဆေးရုံများနှင့်ကွန်ရက်ချိတ်ဆက်ပြီး အကောင်းဆုံးကျန်းမာရေးဆိုင်ရာ စောင့်ရှောက်မှုကို အဆင်ပြေချောမွေ့စွာ ငွေသားမလို ရယူနိုင်မယ့် AIA ရဲ့ သီးသန့်ထပ်တိုးဝန်ဆောင်မှုတစ်ခုဖြစ်ပါတယ်။


     

    Regional Health Passport ၏ အဓိကဝန်ဆောင်မှုများ
    • နိုင်ငံရပ်ခြားတွင် ဆေးကုသမှုခံယူရန် ပိုမိုလွယ်ကူစွာ စီမံနိုင်ခြင်းနှင့် လိုအပ်သည့် ကုသမှုအလျောက် ညှိနှိုင်းဆောင်ရွက်နိုင်ခြင်း
    • နိုင်ငံရပ်ခြားတွင် ငွေသားမလို ဆေးကုသမှု ခံယူနိုင်ခြင်း
    • AIA Myanmar နှင့် ချိတ်ဆက်ထားသော နိုင်ငံရပ်ခြားဆေးရုံများမှ ကျန်းမာရေးဝန်ဆောင်မှု အကျိုးခံစားခွင့်ကို အကောင်းဆုံးနှုန်းထားနှင့် ရယူနိုင်ခြင်း

    ဤဝန်ဆောင်မှုကို ကျန်းမာရေးအလုံးစုံအာမခံပေါ်လစီ (တစ်ဦးချင်းနှင့် အဖွဲ့လိုက်) ဝယ်ယူထားသော Member များသာ ရယူနိုင်ပါတယ်။ AIA Member များအနေနဲ့ သျှား ရဲ့ hotline နံပါတ် +959 944 705 440 သို့မဟုတ် sher@aia.com မှာ ဆက်သွယ်မေးမြန်းနိုင်ပါတယ်။

    ကြိုတင်ခွင့်ပြုချက်ဖြင့် ငွေသားမလို ကျန်းမာရေးစောင့်ရှောက်မှုခံယူနိုင်သော နိုင်ငံများ

    AIA Regional Health Passport Map
    Accident Pro Prime
    ဆေးကုသမှုစတင်ခံယူရန် ‌ရွေးချယ်ထားသောနေ့ရက်ကို အောက်ပါအတိုင်း သျှား ထံသို့ ကြိုတင်အကြောင်းကြားရန်လိုအပ်ပါတယ်။

    ထိုင်း၊ စင်ကာပူ၊ မလေးရှား နှင့် ဟောင်ကောင်တွင် ဆေးကုသမှုခံယူလိုပါက (၇) ရက် ကြိုတင် အကြောင်းကြားရန်

    အမေရိကန်၊ ကနေဒါ၊ ဥရောပ၊ တရုတ်ပြည်မကြီး၊ ဩစတြေးလျ နဲ့ နယူးဇီလန် တွင် ဆေးကုသမှုခံယူလိုပါက (၁၄) ရက် ကြိုတင်အကြောင်းကြားရန်

    (အထက်ပါ နိုင်ငံ/ဒေသ ကို နှိပ်ပြီး တက်ရောက်နိုင်မဲ့ ဆေးရုံစာရင်းများကို ကြည့်ရှုနိုင်ပါတယ်။ အမေရိကန်ရှိ တက်ရောက်ကုသနိုင်မဲ့ ဆေးရုံစာရင်းများကို သျှား ရဲ့ hotline နံပါတ် +959 944 705 440 သို့မဟုတ် sher@aia.com မှာ ဆက်သွယ်မေးမြန်းနိုင်ပါတယ်။)

    Accident Pro Prime
    ပြင်ပလူနာဌာနတွင် ဆေးကုသရန် ရက်ချိန်းရယူပေး‌သောဝန်ဆောင်မှုကို အောက်ဖော်ပြပါ နိုင်ငံများတွင်သာ ရယူနိုင်မှာ ဖြစ်ပါတယ်။
    • ထိုင်း
    • မလေးရှား
    • စင်ကာပူ
    • ဟောင်ကောင်

    AIA

    Regional Health Passport ၏ လုပ်ဆောင်မှုအဆင့်ဆင့်

    Accident Pro Prime
    ↓
    Member မှ သျှားရဲ့ hotline နံပါတ် +95-9 944 705 440 သို့မဟုတ် sher@aia.com သို့ ဆက်သွယ်၍ အကျုံးဝင်မှု ရှိမရှိ မေးမြန်းခြင်း
    Accident Pro Prime
    ↓
    သျှား မှ အကျုံးဝင်မှုကို စစ်ဆေးပြီး Regional Health Passport လုပ်ငန်းစဉ်ကို Member များထံ ရှင်းပြခြင်း
    Accident Pro Prime
    ↓
    သျှား မှ Member ထံသို့ ကြိုတင်ခွင့်ပြုချက်လျှောက်လွှာ ၁ {Pre-Authorization Form 1 (PAF-1)} ဖောင်ဖြည့်သွင်းရန်နှင့် ဆေးကုသမှုမှတ်တမ်းများကို မျှဝေရန် အီးမေးလ်ပို့ခြင်း
    Accident Pro Prime
    →
    ↓
    Member မှ ဆေးကုသမှုမှတ်တမ်းများနှင့် လက်မှတ်ထိုးထားသော PAF-1 ဖောင်ကို MM.AIARegionalPassport@aia.com သို့ အီးမေးလ်ပို့ခြင်း
    Accident Pro Prime
    ↓
    AIA Myanmar က နိုင်ငံရပ်ခြားရှိ ဆေးရုံ၊ ပြင်ပလူနာ အထူးကုဌာနနှင့် ချိတ်ဆက်ပြီး Letter of Guarantee (OPD LOG) ကို Member အား ထုတ်ပေးခြင်း
    Accident Pro Prime
    ↓
    Member သည် ပြင်ပလူနာအဖြစ် ကုသမှု ရရှိခြင်း
    Accident Pro Prime
    ↓
    AIA Myanmar မှ နိုင်ငံရပ်ခြားတွင် ဆေးရုံတက်ရန် ကနဦးလိုအပ်သည့် Initial Letter of Guarantee (i-LOG) ကို ထုတ်ပေးခြင်း
    Accident Pro Prime
    Member သည် အတွင်းလူနာအဖြစ် ကုသမှု ရရှိခြင်း

    ပေးဆောင်ရန် နှုန်းထားများ

    • ဆေးရုံဆင်းပါက အကျိုးခံစားခွင့်တွင် အကျုံးမဝင်သော ကုန်ကျစရိတ်များနှင့် အကျိုးခံစားခွင့် ပမာဏ ကန့်သတ်ချက်ထက်ကျော်လွန်သည့် ကုသစရိတ်ကို Member မှပေးချေရန် တာဝန်ရှိပါတယ်။
    • ထိုင်း၊ စင်ကာပူ၊ မလေးရှား သို့မဟုတ် ဟောင်ကောင်ရှိ AIA နှင့် ချိတ်ဆက်ထားသော ဆေးရုံများမှလွဲ၍ အခြားနိုင်ငံများတွင်ကုသမှုခံယူလိုပါက ဝန်ဆောင်မှုစရိတ် ထပ်ဆောင်းကျသင့်ငွေပေးချေရမှာဖြစ်ပါတယ်။ သျှားထံ ဆက်သွယ်ပြီး ငွေပေးချေမှုဆိုင်ရာ အသေးစိတ်ကို မေးမြန်းနိုင်ပါတယ်။
    • Letter of Guarantee (LOG) ထုတ်ထားပေးပြီးသော်လည်း ဆေးကုသမှုခံယူမည့် သက်ဆိုင်ရာဆေးရုံများ၏ မူဝါဒအရ ဆေးရုံမတက်ခင် Member ထံမှ ကြိုတင်စပေါ်ငွေတောင်းခံခြင်း ရှိနိုင်ပါတယ်။ စပေါ်ငွေကို အကျိုးခံစားခွင့်တွင် အကျုံးမဝင်သော ကုန်ကျစရိတ်များနှင့် မမျှော်လင့်ထားသော ကုန်ကျစရိတ်များရှိလာပါက ပေးချေရန် အသုံးပြုနိုင်ပါတယ်။ အဆိုပါ စပေါ်ငွေကို Member မှ ဆေးရုံသို့ပေးအပ်ရန် တာဝန်ရှိပါတယ်။
    1. ဤဝန်ဆောင်မှုသည် ကျန်းမာရေးအလုံးစုံအာမခံပေါ်လစီ (တစ်ဦးချင်းဖြစ်စေ၊ အဖွဲ့လိုက်ဖြစ်စေ) ဝယ်ယူထားသောမန်ဘာများ (နောက်ပိုင်းတွင် “အကျုံးဝင်မန်ဘာ” ဟု သုံးနှုန်းသွားမည်) အတွက်သာ အကျုံးဝင်မည်ဖြစ်ပြီး ဤဝန်ဆောင်မှုကို သတ်မှတ်ထားသော ဆေးရုံ၊ ဆေးခန်းများ (နောက်ပိုင်းတွင် “သတ်မှတ်ဆေးရုံများ‌” ဟု သုံးနှုန်းသွားမည်) တွင်သာ ရယူနိုင်မည်ဖြစ်သည်။ အကယ်၍ လူကြီးမင်းသည် ဝန်ဆောင်မှုကိုရယူလိုသောအကျုံးဝင်မန်ဘာတစ်ဦးဖြစ်ပါက လူကြီးမင်းတက်ရောက်၍ ဆေးကုသမှုခံယူလိုသော ဆေးရုံ၊ ဆေးခန်း၊ အထူးကုဆရာဝန်များသည် ကျွန်ုပ်တို့မှ သတ်မှတ်ထားသည့် စာရင်းတွင် ပါဝင်ခြင်းရှိ၊ မရှိကို ဦးစွာမေးမြန်းစုံစမ်းရန် လေးစားစွာဖြင့် အကြံပြုလိုပါသည်။
    2. ဤဝန်ဆောင်ကို AIA Shared Services Sdn. Bhd. ( နောက်ပိုင်းတွင် “Partner” ဟု သုံးနှုန်းသွားမည်) မှ သတ်မှတ်ဆေးရုံများနှင့် ပူးပေါင်းဆောင်ရွက်ကာ စီစဉ်ဆောင်ရွက်ပေးခြင်းဖြစ်သည်။ ဝန်ဆောင်မှုများကို ပေးအပ်ခြင်းသည် Partner ၏ တစ်ဦးတည်းတာဝန်သာဖြစ်ပြီး ထိုသို့ပေးအပ်ခြင်းသည် (တစ်ခုလုံးဖြစ်စေ၊ တစ်စိတ်တစ်ပိုင်းဖြစ်စေ) Partner ၏ သက်ဆိုင်ရာ စည်းမျဉ်းစည်းကမ်းများ နှင့် မူဝါဒများ အပေါ် မူတည်သွားမည်ဖြစ်သည်။
    3. AIA Myanmar အနေဖြင့် အဆိုပါ ဝန်ဆောင်မှုများ၏ ရယူအသုံးပြုနိုင်မှု၊ အရည်အသွေး စသည်တို့နှင့် စပ်လျဉ်း၍ (တိုက်ရိုက်ဖြစ်စေ၊ သွယ်ဝိုက်၍ဖြစ်စေ) မည်သည့် အာမခံချက်တစ်စုံတစ်ရာကိုမျှ ပေးအပ် ထားခြင်းမရှိပါ။ လူကြီးမင်းအနေဖြင့် ဝန်ဆောင်မှုများကို ရယူရာတွင် လွယ်ကူအဆင်ပြေနိုင်စေရန်အတွက် AIA Myanmar မှ လူကြီးမင်းအား အကောင်းဆုံး ကူညီဆောင်ရွက်ပေးသွားမည်ဖြစ်သည်။ သို့သော် Partner မှပေးအပ်သော ဝန်ဆောင်မှုများနှင့်ပတ်သက်၍ တိုက်ရိုက်သော်လည်းကောင်း၊ သွယ်ဝိုက်၍ သော်လည်းကောင်း ဖြစ်ပေါ်လာသည့် မည်သည့် အငြင်းပွားမှု သို့မဟုတ် တောင်းဆိုမှုတစ်စုံတစ်ရာအတွက်ကိုမျှ AIA Myanmar တွင် တာဝန်မရှိပါ။
    4. ဤဝန်ဆောင်မှုများသည် AIA Myanmar မှ မေတ္တာလက်ဆောင်အနေဖြင့် ထပ်ဆောင်းပေးအပ်‌‌သော ဝန်ဆောင်မှုများသာဖြစ်ပြီး ပဋိညာဉ်အရပေးအပ်သော အကျိုးခံစားခွင့်မျိုး မဟုတ်ပါ။ AIA Myanmar အနေဖြင့် ဤစည်းမျဉ်းသတ်မှတ်ချက်များကို ပြုပြင်ပြောင်းလဲခြင်း၊ ပြင်ဆင်သတ်မှတ်ခြင်း၊ ထပ်မံဖြည့်စွက်ခြင်း၊ ဤဝန်ဆောင်မှုကို ရပ်ဆိုင်းခြင်း စသည်တို့ကို လူကြီးမင်းအား ကြိုတင်အကြောင်း ကြားရန် မလိုအပ်ဘဲ အခါအားလျော်စွာ ပြုလုပ်နိုင်သည်။
    5. ဤဝန်ဆောင်မှုနှင့် စပ်လျဉ်း၍ လူကြီးမင်းမှ AIA Myanmar (သို့မဟုတ် Partner) သို့ ပေးအပ်ဖော်ပြခဲ့သော ကိုယ်ရေးကိုယ်တာအချက်အလက်များကို AIA Myanmar (သို့မဟုတ် Partner) က AIA ၏ သတင်းအချက်အလက် လုံခြုံရေးမူဝါဒနှင့်အညီ စုဆောင်း၊ သိမ်းဆည်း၊ အသုံးပြုဆောင်ရွက်နိုင်ပြီး ယင်းကဲ့သို့ စုဆောင်း၊ သိမ်းဆည်း၊ အသုံးပြုဆောင်ရွက်ခြင်းတို့ကို လူကြီးမင်းအနေဖြင့် သဘောတူညီပြီးဖြစ်သည်ဟု မှတ်ယူသွားမည်ဖြစ်သည်။ လိုအပ်ပါက AIA Myanmar သည် လူကြီးမင်းထံမှ နောက်ထပ်အချက်အလက်များကို အခါအားလျော်စွာ တောင်းဆိုပိုင်ခွင့်ရှိသည်။
    6. ဤဝန်ဆောင်မှုကို သတ်မှတ်ထားသောဆေးရုံများတွင် ကြိုတင်ရက်ချိန်းယူထားသောဆေးကုသမှုများအတွက်သာ အသုံးပြုနိုင်ပြီး အရေးပေါ်ဆေးရုံတင်ရခြင်းနှင့် အရေးပေါ်ဆေးကုသမှုခံယူရခြင်းများအတွက် အကျုံးဝင်မည် မဟုတ်ပါ။ လူကြီးမင်းအနေဖြင့် ထိုင်း၊ စင်ကာပူ၊ မလေးရှား သို့မဟုတ် ဟောင်ကောင်ရှိ သတ်မှတ်ဆေးရုံများတွင် ဆေးကုသမှုခံယူလိုပါက ဆေးကုသမှုရက်ချိန်းမတိုင်မီ အနည်းဆုံး အလုပ်ဖွင့်ရက် (၇) ရက် ကြိုတင်၍ AIA Myanmar SHER အဖွဲ့ (“SHER”) ၏ ဖုန်းနံပါတ် +၉၅၉ ၉၄၄၇၀၅၄၄၀ သို့မဟုတ် sher@aia.com ထံသို့ ဆက်သွယ်အကြောင်းကြားရန် လေးစားစွာ အကြံပြုအပ်ပါသည်။ လူကြီးမင်းအနေဖြင့် ဥရောပ၊ ဩစတြေးလျ၊ နယူးဇီလန်၊ အမေရိကန်၊ ကနေဒါနှင့် တရုတ်ပြည်မကြီးရှိ သတ်မှတ် ဆေးရုံများတွင် ဆေးကုသမှုခံယူလိုပါက SHER ထံသို့ အနည်းဆုံး အလုပ်ဖွင့်ရက် (၁၄) ရက် ကြိုတင်၍ ဆက်သွယ်အကြောင်းကြားစေလိုပါသည်။ ယင်းသို့ ဆက်သွယ်အကြောင်းကြားရန် ပျက်ကွက်ခဲ့ပါက လူကြီးမင်း၏ Partner ထံတွင် ဝန်ဆောင်မှုများကို ရယူနိုင်စွမ်းကို ထိခိုက်စေနိုင်ပါသည်။
    7. ဝန်ဆောင်မှုများ၏ တစ်စိတ်တစ်ပိုင်းအနေဖြင့် အထူးကုဆရာဝန်နှင့်ပြသရန် ပြင်ပလူနာရက်ချိန်းရယူမှုများကို ထိုင်း၊ စင်ကာပူ၊ မလေးရှားနှင့် ဟောင်ကောင်ရှိ သတ်မှတ်ဆေးရုံများတွင်သာ စီစဉ်ဆောင်ရွက်ပေးနိုင်ပါသည်။ လူကြီးမင်းအနေဖြင့် လူကြီးမင်း၏ဆရာဝန်နှင့်သီးသန့်ရက်ချိန်းတစ်ခု ပြုလုပ်ပြီးဖြစ်ပါက ဝန်ဆောင်မှုများကို စီစဉ်ဆောင်ရွက်ပေးနိုင်ရန်အတွက် ဆရာဝန်ရက်ချိန်းအတည်ပြုကြောင်းစာစောင်ကို AIA Myanmar ထံသို့ ကျေးဇူးပြု၍ ပေးပို့ပေးပါ။
    8. လူကြီးမင်းမှ လိုအပ်သော စာရွက်စာတမ်းများနှင့် ကြိုတင်ခွင့်ပြုချက်ဖောင် (၁) (Pre-Authorization Form 1) (PAF-1) ကို ပေးအပ်တင်ပြပြီးပါက AIA Myanmar ၏ Claims Team မှ ယင်းတင်ပြမှုကို စီစစ်အကဲဖြတ်ပြီး ဝန်ဆောင်မှုကိုရရှိရန် အကျုံးဝင်ခြင်းရှိမရှိကို လူကြီးမင်းထံ ပြန်လည်အကြောင်းကြားပေး မည်ဖြစ်သည်။
    9. ဥရောပ၊ ဩစ‌တြေးလျ၊ နယူးဇီလန်၊ အမေရိကန်၊ ကနေဒါနှင့် တရုတ်ပြည်မကြီးရှိ သတ်မှတ်ဆေးရုံများတွင် ဆေးကုသမှုခံယူလိုသည့် အကျုံးဝင်မန်ဘာများသည် ထပ်ဆောင်းဝန်ဆောင်မှုစရိတ်ကျသင့်နိုင်သည်။ အဆိုပါ ထပ်ဆောင်းဝန်ဆောင်မှုစရိတ်များကို လူကြီးမင်း၏ အာမခံပေါ်လစီအောက်ရှိ ကာကွယ်မှု အကျိုးခံစားခွင့်များထဲမှ နုတ်ယူသွားမည်ဖြစ်သည်။ သို့သော် ထိုင်း၊ စင်ကာပူ၊ မလေးရှား သို့မဟုတ် ဟောင်ကောင်ရှိ သတ်မှတ်ဆေးရုံများတွင် ဆေးကုသမှုခံယူရန်အတွက် ထပ်ဆောင်းဝန်ဆောင်မှုစရိတ် ပေးချေရန် မလိုအပ်ပါ။
    10. Letter of Guarantee (LOG) သည် ခရီးသွားစရိတ် သို့မဟုတ် နေထိုင်စရိတ်များ၊ ကျန်းမာရေးအလုံးစုံအာမခံပေါ်လစီ (တစ်ဦးချင်းဖြစ်စေ၊ အဖွဲ့လိုက်ဖြစ်စေ) ၏ အကျုံးမဝင်သောကိစ္စရပ်များဆိုင်ရာသတ်မှတ်ချက် (Exclusion Clause) အရ ကန့်သတ်ထားသည့် ကိစ္စရပ်များ၊ ဆေးကုသမှုများ နှင့် ဝန်‌ဆောင်မှုများအတွက် အကျုံးမဝင်ပါ။
    11. LOG နှင့်အညီ ငွေပေးချေပြီးနောက် ကျန်ရှိသည့်ငွေပမာဏများအတွက်သော်လည်းကောင်း၊ အကျုံးမဝင်သည့် အသုံးစရိတ်များအတွက်သော်လည်း‌ကောင်း၊ သက်ဆိုင်ရာ ပေါ်လစီအောက်ရှိ လူကြီးမင်း၏ အကျိုးခံစားခွင့်ထက်ကျော်လွန်သည့် ပမာဏများအတွက်သော်လည်းကောင်း၊ သတ်မှတ်ဆေးရုံများထံသို့ ငွေပေးချေရန်သည် လူကြီးမင်း၏ တစ်ဦးတည်းတာဝန်သာဖြစ်သည်။
    12. (ဝန်ဆောင်မှုတွင်အကျုံးဝင်မှုနှင့် ဝန်ဆောင်မှုအားအသုံးပြုနိုင်မှု စသည့်ကိစ္စရပ်များအပါအဝင်) ဤဝန်ဆောင်မှု သို့မဟုတ် စည်းမျဉ်းစည်းကမ်းများနှင့်စပ်လျဉ်း၍ AIA Myanmar ၏ ဆုံးဖြတ်ချက်သည် အတည်ဖြစ်သည်။
    ဆက်သွယ်ရန်

    +၉၅ ၉ ၉၄၄ ၇၀၅ ၄၄၀

    ၂၂ ထပ်၊ Junction City Office Tower၊ ဗိုလ်ချုပ်အောင်ဆန်းလမ်း၊ ပန်းဘဲတန်းမြို့နယ်၊ ရန်ကုန်။
    အသေးစိတ်ကြည့်ရှုရန်
     
    AIA အကြောင်းပိုမိုသိရှိရန်
    AIA.COM
    ဆက်သွယ်ရန်

    +၉၅၉ ၉၄၄ ၇၀၅ ၄၄၀



    ၂၂ ထပ်၊ Junction City Office Tower၊ ဗိုလ်ချုပ်အောင်ဆန်းလမ်း၊ ပန်းဘဲတန်းမြို့နယ်၊ ရန်ကုန်။
    အသေးစိတ်ကြည့်ရှုရန်
    AIA အကြောင်းပိုမိုသိရှိရန်

    AIA.COM

    AIA မြန်မာအကြောင်း
    AIA Ruby 
    AIA MDRTs 
    AIA Pioneer Agents 
    ဘဝရေးရာကိစ္စရပ်များ
    အာမခံအမျိုးအစားများ

    တစ်သက်တာရွေးချယ်အသက်အာမခံ

    ကျန်းမာရေးအလုံးစုံအာမခံ

    နှစ်တိုငွေပင်ငွေရင်းအသက်အာမခံ

    ပညာရေးအသက်အာမခံ

    ပြင်းထန်သောရောဂါကုသမှုအာမခံ

    ကျန်းမာရေးအာမခံ

    အခြားလင့်ခ်များ
    သတင်းထုတ်ပြန်ချက်
    တစ်သက်တာရွေးချယ်အသက်အာမခံ အတိုးနှုန်းထား

    Regulator - AML-CFT Guidelines

    National Strategy_AML-CFT (2024-2028). 

    AIA မြန်မာအကြောင်း

    AIA Ruby

    AIA MDRTs 

    AIA Pioneer Agents 

    ဘဝရေးရာကိစ္စရပ်များ

    အာမခံအမျိုးအစားများ

    တစ်သက်တာရွေးချယ်အသက်အာမခံ

    ကျန်းမာရေးအလုံးစုံအာမခံ

    နှစ်တိုငွေပင်ငွေရင်းအသက်အာမခံ

    ပညာရေးအသက်အာမခံ

    ပြင်းထန်သောရောဂါကုသမှုအာမခံ

    ကျန်းမာရေးအာမခံ

    အခြားလင့်ခ်များ

    သတင်းထုတ်ပြန်ချက်

    တစ်သက်တာရွေးချယ်အသက်အာမခံ အတိုးနှုန်းထား

    Regulator - AML-CFT Guidelines

    National Strategy_AML-CFT (2024-2028). 

    Notice To Public

    Compliance


    Copyright © 2019 AIA Group Limited and its subsidiaries. All rights reserved.
    သတ်မှတ်ချက်များ | ကိုယ်ရေးကိုယ်တာ အချက်အလက်ပေါ်လစီ